Jacek Bartnik

Absolwent informatyki na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Przez wiele lat pracował w branży motoryzacyjnej oraz FMCG. W firmach wdrażał i zarządzał systemami Business Inteligence, Elektronicznym Obiegiem Dokumentów oraz systemami lojalnościowymi. Jest współtwórcą oraz dyrektorem zarządzającym spółki EBI24 (system zarządzania dokumentami). Pasjonat optymalizacji procesów biznesowych i zdrowego stylu życia.

<h3><span>Artykuły eskperta</span></h3>

E-archiwum – zdalne bezpieczeństwo

Dokumenty czasem giną. Nie zawsze przez celowe działania. Zdarza się, że przez nieuwagę czy wypadki losowe. Często jest też tak, że w firmie nie ma jednej osoby, przypisanej do opieki nad archiwum. A gdy nawet jest, to w momencie jej nieobecności (choroby, urlopu czy...

Smartfon jak walizka? Tak było, a jak jest…

Smartfon jak walizka? Tak było, a jak jest…

Protoplasta smartfona powstał 65 lat temu. Był duży, bardzo ciężki i drogi. Oczywiście nie miał też możliwości, jakie oferują współczesne smartfony. Czym dla nas jest dzisiejsza „komórka”? 40 kg – tyle ważył pierwszy telefon komórkowy. Miał wymiary średniej walizki i...

Zaskoczenie? Nie wszystkim śpieszy się do biura!

Zaskoczenie? Nie wszystkim śpieszy się do biura!

Tęskniliśmy za pracą stacjonarną. Marzyliśmy o powrocie do biur. Jednak, teraz gdy obostrzenia są w znacznym stopniu zmniejszone, okazuje się, że niektórym bardzo spodobało się na home office. Kto nie chce co rano pić firmowej kawy? Według badania Antal i Cushman...

Nie chcemy wydawać

Nie chcemy wydawać

Polacy obawiają się kolejnej fali pandemii. Deklarują, że ich wydatki w trzecim kwartale roku będą niższe. Czy i jak obniżyć też koszty prowadzenia biznesu? Nachodzi czas oszczędności. Jak wynika z badania "Nastroje konsumenckie Polaków 2021" cyklicznie realizowanego...

Księgowi – przed wyzwaniem

Księgowi – przed wyzwaniem

Nowe technologie i programy do zdalnej i automatycznej pracy - z tego musieli korzystać księgowi i biura rachunkowej podczas pandemii covid. Czy ten proces będzie się nadal rozwijał? Wiele wskazuje, że tak, a nawet zostanie przyśpieszony. Przed pracownikami tej branży...

Nowoczesne zarządzanie kosztami

Nowoczesne zarządzanie kosztami

Zarządzanie finansami w firmie to zadanie wymagające świadomego planowania i ciągłej kontroli. Aby móc skutecznie planować przychody, monitorować koszty i dbać o dyscyplinę finansową potrzebna jest dobra organizacja pracy. Dzięki korzystaniu z nowoczesnych narzędzi...

Ekologia priorytetem?

Ekologia priorytetem?

Kwestie związane ze stanem środowiska i jego ochroną coraz częściej przenikają do świata pracy, a nawet mogą wpływać na decyzje zawodowe. 4 na 10 Polaków jest bardziej zdeterminowanych do rekrutacji, jeśli firma do której aplikują prowadzi działania proekologiczne –...

Smartfon. Niezbędnik w domu i pracy

Smartfon. Niezbędnik w domu i pracy

Z czego najczęściej korzystamy w celach zawodowych? Nie są to już laptopy. Zdecydowanym zwycięzcą według portalu Pracuj.pl są… smartfony. Na jakie jeszcze rozwiązania stawiamy? Ponad ¾ Polaków przynajmniej raz w tygodniu korzysta ze smartfona w celach zawodowych. To...

Hydraulik freelancerem…?

Hydraulik freelancerem…?

Kim jest freelancer? Z pozoru odpowiedź jest oczywista – osoba wykonująca wolny, kreatywny zawód. Tak powszechnie rozumiemy tą formę zarobkowanie. Ale czy tylko? Pierwszy raz określenia freelancer użył Walter Scott (1771–1832) w swoim Ivanhoe. Posłużyło mu ono do...

Eko plusy w biznesie

Eko plusy w biznesie

Ekologiczna firma. Niewątpliwa korzyść dla środowiska. Jednak czy także dla budżetu? Okazuje się, że tak. Ekologiczne prowadzenie biznesu daje oszczędności. Gdzie można zyskać dodatkowe pieniądze? Ekologiczne drukowanie Zużycie papieru i drukowanie to źródła...

Reklama

advertisement

Popularne

TAGI

NEWSLETTER

Chcesz być zawsze na bieżąco? Zamów newsletter i otrzymuj od nas najnowsze informacje!