W wielu sektorach dóbr i usług konsumpcyjnych kluczem do sukcesu jest unikatowość oferty i możliwość jej personalizacji. Nie inaczej rzecz się na z systemem EBI24, którego konstrukcja umożliwia modyfikację lub dobudowę wielu nowych elementów, celem dopasowania standardowej wersji systemu do indywidualnych potrzeb przedsiębiorców.

Henry Ford mawiał  „Możesz otrzymać samochód w każdym kolorze, pod warunkiem, że będzie to kolor czarny„. Jednak czasy masowej produkcji, gdy jeden wystandaryzowany model był dobry dla każdego przeminęły bezpowrotnie. Jako konsumenci nauczyliśmy się oczekiwać i wymagać więcej od produktu czy usługi. Specyfika branży w której działamy, wyspecjalizowanie naszej produkcji lub unikatowość świadczonych usług to tylko jedne z wielu czynników, które wpływają na sposób w jaki funkcjonujemy na rynku. Mają one swoje odzwierciedlenie również w procesach zarządzania dokumentami, dlatego tworząc system EBI24 postawiono na elastyczność. W zależności od potrzeb klienta system może zostać przebudowany lub rozbudowany o nowe funkcjonalności, tak by spełnić indywidualne potrzeby firm.

Weźmy przykład firmy handlowej z zespołem przedstawicieli handlowych, prężnie działających na terenie całej Polski. Dla takiego przedsiębiorstwa EBI24 to z jednej strony wygodny program do wystawiania, przesyłania i archiwizowania faktur, a z drugiej strony będzie on idealnym narzędziem zarówno do zbierania wszystkich faktur kosztowych, jak i zamówień od handlowców. Jak to w praktyce wygląda? Dzięki mobilnej aplikacji, którą można bezpłatnie pobrać ze sklepu Play lub apstore, każdy z zespołu handlowców może w prosty sposób przerzucić dane do centralnego systemu. Wystarczy skorzystać z aplikacji i opcji „dodaj dokument” by uruchomić aparat w smartfonie. Kilka sekund i zdjęcie faktury za benzynę czy paragonu za przejazd autostradą znajdzie się w systemie.

Równie łatwe jest aktualizowanie statusu zamówień, wystarczy, korzystając ze smartfona lub tabletu, wypełnić formularz zamówienia by dane z dokumentu trafiły do systemu i centrali firmy – co w znacznym stopniu przyspiesza czas realizacji zlecenia. Udostępniając każdemu z pracowników indywidualny login i hasło dostępu do systemu ułatwiamy im pracę, unikając przy tym problemu z zagubionymi fakturami kosztowymi. Dodatkową zaletą jest możliwość generowania raportów, na bazie wszystkich zgromadzonych dokumentów. I tak – przypisując przedstawiciela handlowego do konkretnego klienta czy obsługiwanego regionu, uzyskujemy raport z uwzględnieniem wielkości sprzedaży i wygenerowanych przez niego kosztów. Możliwość analityczne EBI24 są imponujące! Dzięki nim możemy optymalizować wykorzystanie naszych zasobów, bardziej precyzyjnie przewidywać popyt, zmniejszać koszty.

Nie ma rozwiązań idealnych dla każdego, ale elastyczność EBI24 umożliwia optymalizację systemu i dopasowanie do wymagań konkretnego klienta.