Zablokowanie nadawcy
Zalogowany użytkownik systemu EBI24 w sekcji „Ustawienia>Konto EBI24>Zablokowani nadawcy” ma możliwość wskazania partnerów, od których chce przestać otrzymywać przesyłki. Aby dodać partnera na listę zablokowanych nadawców naciśnij przycisk „Dodaj”...
Tworzenie dokumentu W-Z (Wydanie Na Zewnątrz)
Zalogowany użytkownik systemu Ebi24 posiadający moduł „Magazyn” ma możliwość tworzenia, podpisywania i wysyłania dokumentów magazynowych – dokumentów WZ. W celu utworzenia dokumentów WZ w zakładce „Dokumenty” kliknij odnośnik „Magazyn”. Po kliknięciu...
Wyszukiwanie dokumentów
Zalogowany użytkownik systemu Ebi24 ma możliwość zaawansowanego wyszukiwania konkretnych dokumentów za pomocą panelu filtrowania. Panel filtrowania dokumentów znajduję się w sekcji „Dokumentów”, który służy do wyszukiwania dokumentów bieżących oraz...
Wysyłanie dokumentów
Zalogowany użytkownik systemu EBI24 ma możliwość wysyłania dokumentów do odbiorców. Wysłać każdy dokument można tylko do zdefiniowanych partnerów i tylko raz. W sekcji „Partnerzy” dla kontrahentów, którzy nie mają konta w systemie EBI24 można zdefiniować...
Podpisywanie dokumentów/podpis elektroniczny
Zalogowany w systemie EBI24 użytkownik ma możliwość wyboru rodzaju podpisu widniejącego na dokumencie wysyłanym do kontrahenta. Ustawienie rodzaju podpisu możliwe jest dla generowanych w systemie dokumentów: - Wydania na zewnątrz (WZ), - Rachunków...
Wstawianie rachunku bankowego dla faktur
Zalogowany użytkownik systemu Ebi24 ma możliwość w sekcji „Ustawienia>Konto EBI24> Konta bankowe” wprowadzenia jednego lub więcej numerów kont bankowych swojej firmy. Zapisane konto bankowe automatycznie będzie pojawiało się w treści wygenerowanej...
Ustawienia podstawowe Systemu EBI24/ Wprowadzenia i zmiana danych użytkownika
Każdy użytkownik systemy EBI24 musi wprowadzic na początku wszystkie dane identyfikacyjne związane z dostępem do konta w sekcji „Ustawienia>Moje dane” oraz ma możliwość uaktualnienia w każdym momecnie . Po wejściu w zakładkę „Moje dane” w sekcji...
Ustawienia dokumentów
Zalogowany użytkownik systemu EBI24 ma możliwość sprecyzowania ustawień dla poszczególnych typów dokumentów w systemie w celu nadawania im pożądanego wyglądu i treści. W celu wyboru ustawień dokumentów wejdź do sekcji „Ustawienia” a następnie kliknij...
Udostępnianie faktur i dokumentów dla biura ksiegowego i innych podmiotów/ Zarządzanie dostępem/ Nadawanie uprawnień innym osobom
Użytkownik systemu EBI24 ma możliwość nadania dostępu do konta osobom trzecim, takim jak: księgowa, Urząd Skarbowy, pracownik firmy właściciela konta itp. Dostęp o odpowiednich uprawnieniach i czasie ważności, do wybranej części dokumentów nadaje...
Statusy dokumentów
Wszystkie wysyłane dokumenty w systemie EBI24 posiadają swój status. Status dokumentów widoczny jest w kolumnie „Status” w widoku listy dokumentów lub w widoku podglądu dokumentu Status dokumentów Wysłanych Status dokumentów możemy uzyskać zarówno kiedy...
Powiązania dokumentów
Zalogowany użytkownik systemu EBI24 ma możliwość powiązania dokumentów tak aby istniała łatwość w odnajdowaniu dokumentów powiązanych biznesowo. W celu powiązania dokumentów w sekcji „Dokumenty” zaznacz kwadratowe pole wyboru znajdujące się obok nazwy...
Opisywanie dokumentów
Zalogowany użytkownik systemu EBI24 ma możliwość opisywania dokumentów przy użyciu dowolnych, wcześniej zdefiniowanych pól dodatkowych. Aby dodać definicje pola dodatkowego wejdź w sekcje „Ustawienia>Dokumenty>Faktura kosztowa(przychodowa)>Pola...
Obsługa pozostałych typów dokumentów
Użytkownik systemu EBI24 ma możliwość wczytania i przechowywania oraz przeglądania w systemie dowolnych typów dokumentów w postaci pliku pdf lub skanu. System EBI24 służy do obsługi elektronicznych dokumentów także w EBI24 nie ma możliwości użycia i...
Katalogowanie dokumentów i nadawanie etykiet
System umożliwia przypisywanie dokumentów do stworzonych katalogów oraz oznaczanie dokumentów dowolnymi etykietami . Zarówno katalogi jak i etykiety tworzone są przez Administratora lub użytkownika biznesowego posiadającego odpowiednie uprawnienie....
Integracja danych z programem księgowym
Zalogowany użytkownik systemu EBI ma możliwość wymiany danych poprzez udostępnienie danych w wybranym programie księgowym partnera/ księgowej. Aby aktywować wymianę danych między systemem EBI24 a wybranym programem księgowym, dodaj ten program jako źródło...
Generowanie potwierdzeń odbioru faktury i dokumentu
Zalogowany użytkownik systemu EBI24 ma możliwość wygenerowania potwierdzenia obioru wysłanej faktury. W tym celu w sekcji „Dokumenty>Faktury” zaznacz pola wyboru obok wybranych faktur. Następnie naciśnij przycisk „Do Pliku”. W pojawiającym się oknie...
Faktura za zlecenie
Zalogowany użytkownik systemu Ebi24 ma możliwość wystawienia Faktury Przychodowej do zamówienia otrzymanego od kontrahenta. Aby wystawić fakturę do zamówienia, w sekcji „Dokumenty>Zlecenia” na liście zleceń zaznacz „Otrzymane Zlecenia”, do którego ma...
Export danych faktur do Excela
Zalogowany użytkownik systemu EBI24 ma możliwość w dowolnym momencie pobrania części lub całości archiwum poprzez zrobienie zrzutu do pliku Excel. Odbywa się to w określnej strukturze katalogowej. Parametrami, po których można katalogować jest czas lub...
Dziennik zdarzeń
System rejestruje każdą wykonaną operację. Zalogowany użytkownik systemu EBI24 przy pomocy szybkiej i przyjaznej wyszukiwarki ma możliwość śledzenia wykonanego zdarzenia rejestrując użytkownika i czas wykonania operacji. Aby wejść w Dziennik Zdarzeń...
Dodawanie użytkowników
Zalogowany użytkownik systemu EBI24 ma możliwość dodania nowych użytkowników. W tym celu wejdź w sekcje „Konto EBI24>Użytkownicy”. Następnie kliknij przycisk „Dodaj” i wypełnij pole „Email” wpisując adres Email nowego użytkownika. Nowy użytkownik...
Dodawanie partnerów
W sekcji „Partnerzy” znajdują się dane podmiotów zewnętrznych - np. kontrahentów, odbiorców, usługodawców - używane do wymiany dokumentów za pośrednictwem systemu. Dzięki umieszczeniu danych partnera na liście w sekcji „Partnerzy”, masz do nich szybki...
Dodawanie listy produktów/ usług występujących na fakturach
Zalogowany użytkownik systemu Ebi24 ma możliwość utworzenia listy produktów lub usług w sekcji „Ustawienia>produkty”. Jest to opcja najczęściej stosowana w „Fakturach”, „Zleceniach, bądź „Dokumentach magazynowych” wymienianych z kontrahentami. Produkty...
Dodawanie faktury kosztowej/ Zbieranie dokumentów kosztowych
Dodawanie faktury kosztowej/ Zbieranie dokumentów kosztowych W sekcji „Dokumenty>Koszty” masz możliwość tworzenia lub wczytywania następujących rodzajów dokumentów kosztowych: - Rachunek kosztowy do umowy o dzieło, - Rachunek kosztowy do umowy-zlecenia,...
Archiwum dokumentów
Zalogowany użytkownik systemu EBI24 ma możliwość przechowywania i odczytywania dokumentów, które nie są wykorzystywane na bieżąco w sekcji „Archiwum”. Dokumenty do „Archiwum” możesz przenieść z następujących źródeł: - ręczne zapisanie dokumentu z pliku, - integracje...
Wystawianie Rachunków do Umowy/ Przychody / Wprowadzanie Partnerów
Zalogowany użytkownik systemu Ebi24 ma możliwość tworzenia, przechowywania i wysyłania do kontrahentów różnych rodzajów dokumentów przychodowych. Zalogowany użytkownik oprócz faktur przychodowych ma możliwość tworzenia lub wczytywania następujących...
Wystawianie i Wysyłanie faktury / Przychody Wprowadzanie Partnerów
Zalogowany użytkownik systemu Ebi24 ma możliwość tworzenia, przechowywania i wysyłania do kontrahentów różnych rodzajów dokumentów przychodowych. Zalogowany użytkownik ma możliwość tworzenia lub wczytywania następujących rodzajów dokumentów...
Przyjmowanie dokumentów (obsługa przesyłek) / sekcja Obsługa Dokumentów
Aby otrzymać przesyłkę Twój partner może wysłać je ze swojego konta w EBI24 lub jeżeli nie posiada konta w EBI może wysłać na Twój specjalny adres TwójNIP@ebi24.pl (TwójNIP zastąp Twoim unikalnym numerem NIP który podałeś przy zakładaniu konta w systemie EBI24)....